Tapasztalataim a videóban ajánlott gyógymódok alkalmazása kapcsán




Néhány népgyógyászati módszert már ismertem gyermekkoromból. 
Ahogy felgyorsult az élet, ezek úgy merültek feledésbe  és helyette a gyors javulást ígérő gyógyszergyári készítményekben bíztunk. Rá kellett jönnünk, hogy ez utóbbi nem minden esetben megfelelő gyógymód. Az újból visszatérő panaszok, amelyek látszólag ok nélkül jelentkeznek ráébresztik az embert, hogy ennél hatásosabb ,hosszú távú gyógyulást  biztosító utat kell választanunk.
        Az első és legfontosabb dolog az immunerősítés. 
Több évtizeddel ezelőtt fül-orr gégész szakorvosom megkérdezte egy visszatérő panaszom alkalmával , melyik utat választom a gyógyulásra. Immunerősító kúrát a természetből származó szerekkel, és vagy gyógyszergyári készítményeket? Miután ez utóbbi csak rövid időre szüntette meg panaszaimat ,így az immunerősítést választottam. Hálás vagyok neki, hogy felkínálta a lehetőséget.  
        Mi a különbség a két eljárás között?
Erre válasz a hatásmechanizmusban keresendő.
A természetes anyagokat a szervezet könnyebben felismeri. Oda hat ahol a probléma gyökere található, és majd csak később érezzük a panaszokat kiváltó terület javulását. Nem terheli a szervezetet és nincsenek mellékhatásai. Itt is nagyon fontos a mértékletesség.  Természetgyógyászok ill. az ezzel kapcsolatos szakanyagok iránymutatást adnak. A videóban felsorolt gyógymódok is természetgyógyászati tapasztalatokon alapulnak. A kúraszerű alkalmazását a megfelelő szünetek beiktatásával javasolják.

    Tapasztalataim:
A videóban olvasható  méz és fokhagyma (természetes antibiotikum ) gyógymódját újdonságként próbáltam a közelmúltban, amikor megjelentek az influenzás tüneteim. Nemcsak nekem voltak NAGYON HATÁSOSAK, hanem családom többi tagjának is. Három nap alatt elmúltak panaszaim, már a kúra kezdetét követő napon intenzív javulást éreztem. Négy napon át fogyasztottam a keveréket.
Nem sokkal később unokám mandula és torokgyulladásos tünetei esetében is alkalmaztuk a fokhagyma méz együttesét. Rosszul érezte magát. Láza nem volt. Elszopogatta a  kissé csípős ,gyermekadag készítményt .Másnapra láthatólag jobban lett, amit még aznap a  gyermekgyógyász is, a vizsgálat alkalmával megerősített.

    A következőképpen készítettem, és alkalmaztam:
Két kanál méz és egy közepesen nagy foghagymagerezd (reszelve) keverékét szopogattam el. Az íze kissé csípős, azonban ettől nem kell megriadni. Az első nap 3 alkalommal ( reggel, délután este ), ezt követő napon kettő, majd egy-egy alkalommal fogyasztottam, összesen négy napon át.
Bártan ajánlom Neked ezt a természetes antibiotikumot! Ne feledkezz meg a folyadék beviteltől egész napon keresztül 1,5 liter nem koffein tartalmazó, pl.  natur Rooibos tea, gyömbértea mézzel és citrommal. Ez utóbbiból elegendő lehet 3 dl., de ebben az esetben egészítsd ki pl. fürtös menta teával,hogy meglegyen a kb. 1,5 mennyiség a méregtelenítésre.

Immunerő fokozására ajánlom naponta a következő turmixot éhgyomorra: reggeli előtt fél órával:
Naponta 3 főre készítem:
1-2 db.banán
1/2 db.citrom
1-2 db. alma
kisebb cékla harmada
1 db narancs, mandarin ,de grapefruit, negyed ananász, gránátalma stb.
3 evőkanál áfonya ( mirelitte )
kis fürt kékszőlő -bogyózva
3 dl víz
Amennyiben nincs narancs, áfonya, mással is helyettesíthető.
Mindenképpen érdemes tudni, hogy a fekete, ill.sötét héjú gyümölcsök héjában több az antioxidáns, ami leköti a szabadgyököket.
Az ital alapja : alma banán ,citrom, gyömbér  
Kedved szerint más gyümölcsöket is hozzáadhatsz.

Ha vérhígítót szedsz óvatosan adagold a gyömbért, és vagy el is hagyhatod. Mindenképpen nézz utána a gyógyszer mellett mely ételeket fogyaszthatsz.

Ne feledd, mindent csak mértékkel fogyassz!

Jó egészséget kívánok Neked! :))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A szerelemről

Egy különleges ajándék ( pozitív állítások listája )